اتریش

اتریش

اتریش

اتریش

تفریحات کوش آداسی

تور کشتی تفریحی کوش آداسی

تور کشتی تفریحی کوش آداسی در واقع یک تور چند ساعته با یک کشتی تفریحی بر روی دریای اژه است. این تور را می توانید از دو اسکله موجود در کوش آداسی که قایق های تفریحی زیبا در آن پهلو گرفته اند تهیه کنید. اسکله ها در کنار ساحل و به موازات آن کشیده شده اند. این کشتی ها معمولا دو طبقه هستند و گشتی چند ساعته بر روی دریا می زنند. اگر مایل به غوصی هستید این کشتی ها توقفی برای شنا نیز دارند. در کشتی های تور تفریحی پذیرایی کامل شامل ناهار از شما مسافران تور کوش آداسی به عمل می آید.

تور کشتی تفریحی کوش آداسی

تور کشتی تفریحی کوش آداسی

 


غواصی در کوش آداسی

غواصی یکی از تفریحات هیجان انگیز در کوش آداسی می باشد، می توانید با پوشیدن لباس غواصی به اعماق دریای مدیترانه رفته و زیبایی های کف دریا و موجودات دریایی را تماشا کنید.در کوش آداسی مراکز غواصی متعددی وجود دارد که بسته به میزان مهارت، علاقه مندان را برای این کار راهنمایی می کنند. مسافران تور کوش آداسی می توانند با غواصی هیجان بسیار زیادی را تجربه کنند. 

غواصی در کوش آداسی

 


پاراسیلینگ در کوش آداسی

پاراسیلینگ یکی از تفریحات هیجان انگیز و جالبی است که در تور کوش آداسی می توانید انجام دهید. پاراسیلینگ یا آب چتر سواری به این صورت است که چتر با یک طناب به قایق موتوری وصل می شود و ورزشکار چتر را می پوشد. به این صورت با سرعت گرفتن قایق ورزشکار در آسمان اوج می گیرد. به وسیله دو دستگیره آبی و قرمز که روی چتر قرار دارد می توان ارتفاع را تنظیم کرد. پاراسیلینگ یک نوع تجربه پرواز و بی وزنی محسوب می شود و وجه تمایز آن با چتربازی یا پاراگلایدر در منظره اقیانوس زیر پای شما است. این ورزش جزو یکی از ورزش های پرمخاطره دنیا طبقه بندی شده است. اگر به دنبال ماجراجویی و هیجان در طول سفر خود می گردید ما پاراسیلینگ را به شما پیشنهاد می کنیم.

پاراسیلینگ در کوش آداسی

پاراسیلینگ در کوش آداسی

 


اسب سواری در کوش آداسی

سفر به کوش آداسی یک فرصت خوب برای اسب سواری و گشت و گذار در کوه ها و جنگل های زیبا و بکر این جزیره می باشد. علاقه مندان به اسب سواری می توانند پس از گذر از جاههای زیبا و دیدنی به ساحل برسند و از هوای مطبوع ساحل لذت ببرند. در تور کوش آداسی این تفریح لذت بخش از مسیرهایی زیبا در اختیار مسافران قرار می گیرد.

 

اسب سواری در کوش آداسی

 


قایق سواری در کوش آداسی

در این شهر زیبا و ساحلی میتوان به تفریح مهیج قایق سواری پرداخت و بر روی آب از تماشای دیدنی های اطراف این شهر لذت برد. برای استراحت می ونید در سواحل آرام این شهر توقف کرده و به صرف ناهار بپردازید و با شنا کردن در آب های زلال و شفاف کوش آداسی لحظات فراموش نشدنی را تجربه کنید. در تور کوش آداسی از این تفریح هیجان انگیز غافل نشوید.

قایق سواری در کوش آداسی

 

 

جاذبه های گردشگری کوش آداسی

پاموک کاله کوش آداسی

پاموک کاله یا قصر پنبه ای یکی از جاذبه های منطقه دنیزلی است که حدود دو ساعت و نیم تا کوش آداسی فاصله دارد. پاموک کاله از دوران روم باستان بر جای مانده و در اصل رسوبات به جای مانده از سرازیر شدن رودها است که به صورت حوضچه های سفید رنگ در آمده است. در داخل این حوضچه ها آب با دمای 35 درجه وجود دارد که مملو از مواد معدنی بوده و خاصیت درمانی دارد. باقیمانده شهر تاریخی هیراپولیس که یکی از شهر های روم قدیم بوده است در نزدیکی پاموک کاله قرار دارد که شما مسافران تور کوش آداسی می توانید از آن دیدن فرمایید. هم چنین چندین هتل به دلیل تردد خیل عظیم گردشگران در این منطقه قرار دارند.

پاموک کاله کوش آداسی

پاموک کاله کوش آداسی


حمام بلدیه کوش آداسی

حمام بلدیه یکی از آثار به جا مانده از دوران عثمانی است. این حمام در سال 1495 میلادی ساخته شده است. حمام بلدیه با معماری زیبای عثمانی با سنگ مرمر و چوب ساخته شده است. طراحی این حمام به صورت گنبدی شکل بوده و به و قسمت آقایان و بانوان تقسیم می شود؛ هر قسمت شامل بخش هایی است که از آن ها می توان به رختکن، اتاق گرم، اتاق سرد و اتاق بخار اشاره کرد. این حمام به عنوان یک مرکز تفریحی به شما مسافران تور کوش آداسی خدمات ارائه می دهد. شما مهمانان گرامی در طول سفر خود می توانید به این حمام رفته و از خدمات بی نظیر ان نظیر ماساژ استفاده کنید.

حمام بلدیه کوش آداسی

حمام بلدیه کوش آداسی


گوورجین کوش آداسی

گوورجین نام یک قلعه قدیمی در کوش آداسی است که قدمت آن به سال 1770 میلادی بازمی گردد. این قلعه در یک جزیره مانند در دریا ساخته شده است و به وسیله ی یک خیابان به اسکله متصل می شود. گفته می شود این قلعه به عنوان یک کلانتری در زمان قیام مورا توسط عثمانی ها ساخته شده است. این قلعه به وسیله دریاسالار بارباروس خیرالدین پاشا ساخته شده است. روی دیواره قلعه دو کتیبه وجود داشت که در حال حاضر یکی از آن ها از بین رفته و فقط یکی باقی است. به شما مسافران تور کوش آداسی پیشنهاد می کنیم در طول سفر خود از گوورجین دیدن کنید.

گوورجین کوش آداسی

گوورجین کوش آداسی


غار سیرتلانینی کوش آداسی

کوش آداسی علاوه بر ساحل های زیبا دارای غارهای مختلفی نیز می باشد که یکی از آن غارهای زیبا غار سیرتلانینی می باشد که گردشگران بسیاری از این غار زیبا دیدن می کنند. این غار در شهرستان کاراجاسو در بین روستاهای یوکاری چام آداسی و نارلی گدیک قرار دارد و دارای طول ۳۴۸ متر است که سالن اصلی آن ۱۴۷ متر و یکی از عمیق ترین نقاط آن حدود ۳۲ متر است. ورودی این غار بسیار تنگ است و در داخل آن هیچ آبی وجود ندارد و خشک است. دیوارهای این غار داخل آن را به 6 ناحیه تبدیل کرده است رطوبت این غار زیاد است و دمای هوای آن از دمای بیرون چند درجه سردتر است. در تور کوش آداسی از این غار زیبا دیدن کنید.

 

 

 

غار سیرتلانینی کوش آداسی

 

غار سیرتلانینی کوش آداسی

 

غار سیرتلانینی کوش آداسی

 


قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی از مرکز شهر و بندر 10 دقیقه فاصله دارد و در سال 1534 برای حفاظت از شهر ساخته شد. این قلعه توسط دولت ترکیه مورد بازسازی قرار گرفته و گردشگران بسیاری از آن بازدید می کنند. این محل  به دلیل داشتن منظره های زیبا و بی بدیل، از بهترین مکان های کوش آداسی برای عکس گرفتن و تفریح می باشد. مسافران تور کوش آداسی می توانند از این قلعه زیبا بازدید کنند و به تماشای مناظر زیبای آن بپردازند.

قلعه کوش آداسی

 

قلعه کوش آداسی

 

قلعه کوش آداسی

 

 

دیدنی های کوش آداسی

حمام ترکی کوش آداسی

حمام ترکی کوش آداسی قدمتی بیش از 250 سال دارد که یکی از تفریحات لذت بخش است و مانند دیگر حمام های این شهر دارای امکانات مناسبی می باشد. در این حمام ها می توانید خستگی روزانه خوذ را از تن به در کنید و کاملا به تمیزی و آراستگی برسید. این حمام باعث طول عمر و آرامش فوق العاده می شود. مسافران تور کوش آداسی می توانند در سفر به این شهر این حمام ها را امتحان کنند.

 حمام ترکی کوش آداسی

حمام ترکی کوش آداسی

حمام ترکی کوش آداسی

 


کوه اصحاب کهف در افه سوس کوش آداسی

کوه‌های شمال افه‌سوس، جایی است که می‌گویند اصحاب‌ کهف درون غاری در دامنه کوه نزدیک به دویست سال به خواب رفته اند.در قرن سوم، هفت جوان طرفدار عیسی که نمی توانستند دین خود را بر امپراتور داسیوس آشکار کنند،به کوه پاناییر فرار و در این غار پناه گرفته و به خواب میروند و پس از سال ها که از خواب برمیخیزند برای خرید غذا به شهر رفته و متوجه این اتفاق می شوند و پس از آگاهی مردم از این موضوع دوباره به غار بازگکشته و در همین غار چشم از جهان فرو می بندد.از قرن پنجم به بعد این غار مرکز دینی و زیارتگاه  می شود.مسافران تور کوش آداسی می توانند از این پارک دیدن کنند.

کوه اصحاب کهف 


مسجد عیسی بیگ کوش آداسی

مسجد عیسی بیگ کوش آداسی مربوط به دوره سلجوقیان است و در سال 1375 به فرمان آیدین اوغلو عیسی بیگ ساخته شد. در این مسجد از لحاظ معماری نشانه‌های گذر از دوران سلجوقی به عثمانی دیده می‌شود.این مسجد دارای دو گنبد و یک مناره می باشد و از موادی مثل سنگ، آجر و مرمر درست شده است .نقشه مسجد بر اساس مسجد جامع دمشق می باشد.مسجد دارای دو ورودی اصلی شرقی و غربی است  که دیواره های غربی منقش به کتیبه و اشکال هندسی می باشند و با مرمر پوشیده شده اند در حالی که نمای قسمت های باقی مانده از سنگ است.در قرن نوزدهم از این مسجد به عنوان کاروانسرا استفاده می شده است.مسافران تور کوش آداسی می توانند با بازدید از این مسجد از زیبایی های معماری آن لذت ببرند.

مسجد عیسی بیگ کوش آداسی

 

مسجد عیسی بیگ کوش آداسی


معبد آرتمیس کوش آداسی

معبد آرتمیس یک معبد یونانی است که به الهه آرتمیس اختصاص دارد و یکی از عجایب هفتگانه جهان می باشد که در شهر افسوس قرار دارد و تا قبل از ویرانی کامل آن در سال 401 ، سه بار مورد بازسازی قرار گرفت.این بنا در سال 550 قبل از میلاد ساخته شد و به عنوان زیباترین بنای روی زمین شناخته می شد.زیربنای این معبد چهرگوش است و با مرمر ساخته شده،  پلکان مرمری طبقه همکف را به بالکن‌های بزرگ و بلندی وصل می کنند. در مجموع ۱۲۷ ستون در این بنا به کار رفته که ارتفاع آنها ۲۰ متر و با سرستونهای ایونی و کناره‌های کنده کاری شده هستند.این معبد تعداد فراوانی از آثار هنری را درخود جا داده بود.در طول تور کوش آداسی می توانید از باقی مانده های این بنای زیبا دیدن کنید.

معبد آرتمیس کوش آداسی

 

معبد آرتمیس کوش آداسی


خانه حضرت مریم در کوش آداسی

در بلندای کوه بلبل در 9 کیلومتری شهر افس خانه ای وجود دارد که منتسب به حضرت مریم می باشد.حضرت عیسی پیش از دستگیری، مادر خود را به دوست نزدیکش "سنت جین" سپرد او نیز برای جلوگیری از به آسیب رسیدن حضرت مریم او را از بیت المقدس به  شهر افس که در آن زمان شهر پر جمعیت و شلوغی بود آورد.در آن زمان این شهر، شهر بت پرستان بود و او تصمیم گرفت به ترویج مسیحیت بپردازد و برای در امان ماندن حضرت مریم او را به مکانی دنج و خلوت برد.پناهگاه حضرت مریم کلبه ای جنگلی به سبک رومی شد که وی تا سن 101 سالگی در آن خانه زندگی کرد و در همین کوه به خاک سپرده شد.بعدها این خانه تبدیل به کلیسا شد که در آگوست هر سال مراسم یادبودی برای حضرت مریم در آن برگزار می گردد.در خروجی این ساختمان چشمه ای به نام حضرت مریم وجود دارد که دارای آب شوری است و برای تبرک استفاده می شود.مسافران تور کوش آداسی در سفر به این شهر از این خانه جذاب دیدن کنند.

خانه حضرت مریم در کوش آداسی

 

خانه حضرت مریم در کوش آداسی

مجسمه حضرت مریم در بیرون خانه

 

هتل های آنتالیا

هتل رز ریزورت آنتالیا

هتل 4 ستاره رز ریزورت آنتالیا در منطقه کمر این شهر قرار دارد. این هتل در نزدیکی ساحل قرار داشته و از اتاق های هتل می توان کوه های توروس را تماشا کرد. این هتل در نزدیکی مرکز کمر قرار داشته و می توانید به راحتی به آن رفت و آمد کنید. رستوران هتل رز ریزورت با منوی بوفه غذاهای ترکی و بین المللی خوش طعم را در اختیار شما مسافران تور آنتالیا قرار می دهد. در کنار ساحل انواع تفریحات های آبی نظیر جت اسکی، غواصی، موج سواری و قایق سواری برای شما تدارک مهمانان تور آنتالیادیده شده است. این هتل دارای 130 اتاق است که امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، صندوق امانات و بالکن را دارا هستند. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر روباز و سرپوشیده، سونا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل اختصاصی. کلاب کودکان، سالن بدنسازی، تنیس روی میز، فروشگاه، آرایشگاه، اجاره اتومبیل و ... اشاره کرد.

هتل رز ریزورت آنتالیا

هتل رز ریزورت آنتالیا

هتل رز ریزورت آنتالیا


هتل پامیرا آنتالیا

این هتل یکی از هتل های 3 ستاره آنتالیا است که در نزدیکی مرکز شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل دارای 48 اتاق است که به مسافران تور آنتالیا امکانات مینی بار، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام با سشوار را ارائه می دهند. هتل حدود دویست متر تا ساحل و بیست و پنج دقیقه تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد. رستوران هتل شامل دو بخش روباز و سرپوشیده است و انواع غذاهای محلی و بین المللی را ارائه می دهد. می توانید در استخر هتل به شنا بپردازید و در سالن بیلیارد به بازی بپردازید. هم چنین یک کافی شاپ در کنار سالن بیلیارد قرار دارد که انواع نوشیدنی های خوش طعم متناسب با فصل را ارائه می دهد. برای دسترسی به فرودگاه می توانید از سرویس شاتل که هتل به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد استفاده کنید.

هتل پامیرا آنتالیا

هتل پامیرا آنتالیا

هتل پامیرا آنتالیا

 


هتل سانتا مارینا آنتالیا

هتل سانتا مارینا یکی از هتل های 3 ستاره آنتالیا در منطقه کنیالتی کمر قرار دارد. هتل تنها دو دقیقه پیاده روی با ساحل دریای مدیترانه فاصله دارد. هتل دارای 50 اتاق است که دارای منظره دریا یا کوه های تاروس هستند. این اتاق ها از نوع دبل و تریپل هستند و دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، حمام با دوش، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت برای شما مسافران تور آنتالیا هستند. هتل تنها پانزده دقیقه تا مرکز آنتالیا فاصله دارد و برای گردش در شهر به شما مهمانان تور آنتالیا ماشین اجاره داده می شود. هتل دارای اتاق جلسات است و به همین دلیل برای سفرهای کاری شما نیز مناسب است. از دیگر امکانات هتل می توان به اجاره دوچرخه، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، رستوران های بوفه و آلاکارته،‌ خدمات نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، پارکینگ رایگان و پیست اسکی اشاره کرد.

هتل سانتا مارینا آنتالیا

هتل سانتا مارینا آنتالیا

هتل سانتا مارینا آنتالیا


هتل ساتورن پالاس آنتالیا

هتل ساتورن پالاس یکی از بهترین هتل های 5 ستاره این شهر است که در منطقه کندو واقع در لارا آنتالیا قرار دارد. هتل در کنار دریای مدیترانه قرار داشته و دارای ساحل شنی اختصاصی است. هتل در فاصله 20 کیلومتری مرکز شهر و در 16 کیلومتری فرودگاه قرار دارد. هتل ساتورن پالاس خدمات خود را به صورت uall به شما مهمانان گرامی تور آنتالیا ارائه می دهد. هتل دارای امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیادی است که در 25000 مترمربع زمین قرار دارند. هتل دارای 221 اتاق است که شامل اتاق های استاندارد، خانوادگی و اتاق ویژه معلولین هستند که به مسافران تور آنتالیا امکانات بالکن، مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، حمام با سشوار و اینترنت هستند. هتل دارای یک رستوران اصلی با منوی بوفه، جهار رستوران آلاکارته ب اسرو غذاهای دریایی، ایتالیایی، مکزیکی و استیک و مرغ، یک اسنک رستوران و چهار کافه است. مجموعه آبی هتل دارای 4 استخر، پارک آبی با 6 سرسره، استخره و سرسره مخصوص کودکان است. از دیگر امکانات هتل می توان به مرکز اسپا، مرکز تناسب اندام، سونا، حمام ترکی، زمین تنیس، مینی گلف، بیلیارد، اتاق بازی، باشگاه کودکان، تیم سرگرمی، اینترنت رایگان، لاندری، خشکشویی،‌ روم سرویس، اجاره ماشین و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

هتل ساتورن پالاس آنتالیا

هتل ساتورن پالاس آنتالیا

هتل ساتورن پالاس آنتالیا

هتل ساتورن پالاس آنتالیا

 


هتل لیبرتی لارا آنتالیا

هتل لیبرتی لارا یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در منطقه لارا این شهر قرار دارد. هتل در کنار دریای مدیترانه و در میان درختان نخل قرار دارد. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی اسن که 5 دقیقه پیاده روی با آن فاصله دارد. این هتل خدمات خود را به شما مسافران تور آنتالیا به صورت all ارائه می دهد. هتل دارای 311 اتاق شامل اتاق های استاندارد، اکونومی و خانوادگی است که دارای امکانات مینی بار رایگان ، صبحانه در اتاق، بالکن، تلویزیون و اینترنت بی سیم رایگان هستند. رستوران اصلی هتل به سبک بوفه است و رستوران های دیگر غذاهای ایتالیایی،‌ تایلندی، ترکی و فست فود سرو می کنند. پارک آبی هتل دارای سرسره و استخرهای جذاب و متفاوت است. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا می توان به سونا خشک و بخار، ماساژ، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، زمین تنیس، بسکتبال، فوتبال، والیبال ساحلی، بیلیارد‌، جت اسکی، قایق رانی، سینما، تبم انیمیشن و نمایش، باشگاه کودکان، اتاق بازی، ماهیگیری و ... اشاره کرد.

هتل لیبرتی لارا آنتالیا

هتل لیبرتی لارا آنتالیا

هتل های لوکس آنتالیا

هتل شروود بریزس آنتالیا

هتل 5 ستاره شروود بریزس آنتالیا در سال 2005 افتتاح شده و در سال 2011 بازسازی شده است. هتل در منطقه لارا واقع شده است. خدمات این هتل به صورت UALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می شود. این هتل دارای ساحل شنی اختصاصی به طول 160 متر بوده که فاصله بسیار کمی تا هتل دارد. هتل دارای 349 اتاق از انواع استاندارد، خانوادگی، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که به مسافران تور آنتالیا امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، صندوق امانات و بالکن است. هتل دارای یک رستوران اصلی با منوی بوفه، اسنک بار، اسنک رستوران شبانه روزی، سه رستوران با غذاهای ایتالیایی، ترکی، دریایی و مدیترانه ای است. هم چنین هفت کافه نیز در هتل وجود دارند. هتل به شما مسافران تور آنتالیا خدمات تفریحی از قبیل پارک آبی، استخر، استخر کودکان، زمین تنیس، حمام ترکی، ماساژ، جکوزی، والیبال ساحلی، بیلیارد، بولینگ، سونا، سالن بدنسازی، دوچرخه، موج سواری،قایق موتوری و جت اسکی را ارائه می دهد.

هتل شروود بریزس آنتالیا

هتل شروود بریزس آنتالیا

هتل شروود بریزس آنتالیا


هتل مادی استارت آنتالیا

هتل مادی استارت آنتالیا یکی از هتل های سه ستاره این شهر است که در سال 2016 بازسازی شده است. خدمات هتل به صورت ALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می شود. هتل در نزدیکی مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است و تا فرودگاه حدود 7 کیلومتر فاصله دارد. هتل دارای 56 اتاق است که امکانات مینی بار، اینترنت بی سیم، سیستم تهویه مطبوع، بالکن و تلویزیون را به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهند. این هتل تنها دویست متر با تفرجگاه ساحلی آنتالیا فاصله دارد. رستوران هتل دارای منوی بوفه بوده و غذاهای ترکی و بین المللی سرو می کند. دو کافی شاپ نیز در هتل وجود دارند که به صورت 24 ساعته خدمت رسانی می کنند. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر روباز، سونا، جکوزی، حمام ترکی، اجاره ماشین، سرویس شاتل با هزینه، پذیرش 24 ساعته و صندوق امانات اشاره کرد.

هتل مادی استارت آنتالیا

هتل مادی استارت آنتالیا

هتل مادی استارت آنتالیا


هتل گرند رینگ آنتالیا

هتل گرند رینگ آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا است. هتل در منطقه بلدیبی کمر قرار داشته و 4.8 کیلومتر تا ساحل دریا فاصله دارد. هم چنین هتل 32 کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. هتل دارای 281 اتاق بوده که همه ی امکانات رفاهی از جمله مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، حمام با سشوار و اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد. هتل دارای امکانات تفریحی زیادی است که شامل پارک آبی، استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، بولینگ، بیلیارد و تنیس روی میز است. هتل هم چنین دارای باشگاه مخصوص کودکان است که برنامه های مفرحی برای سرگرمی فرزندان شما دارند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور آنتالیا می توان به آرایشگاه، آتلیه عکاسی، باغ،‌ تراس، اجاره ماشین، فروشگاه، لاندری و روم سرویس اشاره کرد.

هتل گرند رینگ آنتالیا

هتل گرند رینگ آنتالیا

هتل گرند رینگ آنتالیا


هتل لابادا بیچ آنتالیا

هتل لابادا بیچ یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در منطقه کمر این شهر واقع شده است. ساختمان هتل با معماری متفاوت به صورت یک هلال است که در کنار ساحل اختصاصی هتل قرار گرفته است. هتل تا مرکز کمر 5 کیلومتر، تا مرکز آنتالیا 52 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 62 کیلومتر فاصله دارد. هتل لابادا بیچ خدمات خود را به صور UALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. هتل دارای 391 واحد اقامتی شامل اتاق های استاندارد و دلوکس، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که دارای امکاناتی همچون مینی بار، تلویزیون، حمام با سشوار، سیستم تهویه مطبوع و بالکن هستند. هتل دارای دو رستوران با سرو غذاهای دریایی و مدیترانه ای است. هم چنین پنج کافه در مکان های مختلف هتل قرار دارند که انواع نوشیدنی ها را برای شما مهمانان گرامی تور آنتالیا سرو می کنند. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر سرپوشیده و روباز، سالن اسپا،‌ حمام ترکی، سونا، جکوزی، زمین تنیس،‌ والیبال ساحلی،‌ واتر پلو، ایروبیک، باشگاه کودکان، موزیک زنده، نمایش، آکروبات و ... اشاره کرد.

هتل لابادا بیچ آنتالیا

هتل لابادا بیچ آنتالیا

هتل لابادا بیچ آنتالیا

هتل لابادا بیچ آنتالیا


هتل پرلامر آنتالیا

هتل 3 ستاره پرلامر در منطقه کنیالتی شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل در نزدیکی دریای مدیترانه قرار گرفته و شما می توانید با دو دقیقه پیاده روی به ساحل برسید. هتل دارای 56 اتاق از انواع سینگل و دبل است که به شما مسافران تور آنتالیا امکانات تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار و اینترنت وای فای رایگان را ارائه می دهند. هم چنین این اتاق ها دارای بالکن با منظره زیبای دریا هستند. رستوران هتل دارای دو فضای باز و بسته بوده و شما می توانید محل نشستن خود را انتخاب کرده و از غذاهای خوش طعم ترکی لذت ببرید. فاصله هتل تا مرکز شهر 5 کیلومتر بوده و دسترسی آسانی به وسایل حمل و نقل عمومی دارد. از دیگر امکانات هتل برای مهمانان تور آنتالیا می توان به استخر روباز، حمام ترکی، سونا، سالن بدنسازی، مرکز اسپا، باغ، اجاره ماشین، سرویس شاتل، لاندری و خدمات تور اشاره کرد. 

هتل پرلامر آنتالیا

هتل پرلامر آنتالیا

هتل پرلامر آنتالیا