اتریش

اتریش

اتریش

اتریش

هتل های ارزان مشهد

هتل فانوس دریا مشهد

هتل فانوس دریا مشهد از هتل های 3 ستاره خوب شهر مشهد می باشد. این هتل دارای 10 طبقه و 105 اتاق است. مسافران و گردشگران تور مشهد که به دنبال هتل در نزدیکی حرم اما رضا می باشند هتل فانوس دریا گزینه مناسبی است. فاصله هتل تا فرودگاه و اسیتگاه راه اهن حدود 15 دقیقه می شود. امکاناتی که هتل فانوس دریا به مسافران تور مشهد نوروز 97 ارائه می دهد شامل رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، پارکینگ، تاکسی سرویس، خشکشویی، آسانسور، صندوق امانات و ... می باشند.

هتل فانوس دریا مشهد

هتل فانوس دریا مشهد


هتل لاله مشهد

هتل 3 ستاره لاله مشهد از هتل های خوب و تمیز شهر مشهد می باشد. این هتل در خیابان کوهسنگی واقع شده است. هتل لاله دارای 7 طبقه و 101 اتاق دو تخته، سه تخته و انواع آپارتمان های یک خواب تا چهار خواب می باشد. فاصله هتل لاله مشهد تا حرم 10 دقیقه و تا فرودگاه 15 دقیقه می شود. امکاناتی که هتل لاله به زائران و مسافران تور مشهد شهریور 96 ارائه می دهد شامل رستوران، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، پارکینگ، سرویس رفت و برگشت به حرم، صندوق امانات، تاکسی سرویس، سالن همایش، اینترنت وای فای، آسانسور، نمازخانه و ... می باشند.

هتل لاله مشهد

هتل لاله مشهد

هتل لاله مشهد


هتل جواهر شرق مشهد

هتل جواهر شرق مشهد از هتل های 4 ستاره و خوب مشهد است که در سال 1393 بازسازی شده است. این هتل دارای 7 طبقه و 53 اتاق می باشد. فاصله هتل جواهر شرق مشهد تا حرم مطهر امام رضا 5 دقیقه می شود. امکانات هتل جواهر شرق مشهد برای مسافران تور مشهد پاییز 96 شامل رستوران، کافی شاپ، رم سرویس، خدمات ترانسفر، ماساژ آقایان و بانوان، خدمات پزشکی، خدمات گردشگری، اینترنت، نمازخانه،لاندری، صندوق امانات و ... می باشند.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا 6

هتل جواهر شرق مشهد

هتل جواهر شرق مشهد

هتل جواهر شرق مشهد


هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد از هتل های 3 ستاره در نزدیکی حرم امام رضا می باشد. هتل دارای 5 طبقه مشتمل بر 45 اتاق دو تخته تا پنج تخته می باشد. فاصله هتل زیتون مشهد تا فرودگاه 15 دقیقه می شود. هتل زیتون در تمام ایام سال با سرویس رفت و برگشت به حرم مطهر امام رضا آماده خدمات رسانی به مسافران تور مشهد مهر 96 می باشد. از امکانات هتل زیتون مشهد می توان به رستوران، کافی شاپ، صبحانه سلف سرویس، پارکینگ، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، آسانسور، لابی، صندوق امانات و ... اشاره کرد.

آدرس : مشهد، خیابان پاسداران، جنب سینما قدس، هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد


هتل اعیان مشهد

هتل سه ستاره اعیان مشهد از هتل های نزدیک به حرم امام رضا می باشد. این هتل در نزدیکی مراکز خرید و بازار رضا واقع شده است. این هتل به دلیل موقعیت مناسب و معماری خاص مورد توجه مسافران تور مشهد آبان 96 قرار گرفته است. فاصله هتل اعیان مشهد تا حرم 5 دقیقه پیاده می شود. از امکانات هتل اعیان مشهد می توان به رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، سالن بیلیارد، سالن کنفرانس، پارکینگ، نمازخانه، تاکسی سرویس، اینترنت، صرافی، آسانسور، خشکشویی، لابی، صندوق امانات و ... اشاره کرد.آدرس : مشهد، میدان بیت المقدس، خیابان امام رضا
 
 
 
هتل اعیان مشهد
 
 
هتل اعیان مشهد 

بهترین هتل های مشهد

هتل شارستان مشهد

هتل شارستان مشهد از هتل های 3 ستاره مشهد می باشد که در فاصله 350 متری حرم امام رضا واقع شده است. هتل شارستان مشهد دارای 6 طبقه و 88 اتاق می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه 20 دقیقه با ماشین می شود. از امکانات هتل شارستان مشهد برای زائران و مسافران تور مشهد شهریور 96 می توان به رستوران، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، سالن کنفرانس، پارکینگ، فروشگاه، خشکشویی، تاکسی سرویس، کافی نت، آسانسور، نمازخانه، اینترنت و ... اشاره کرد.

آدرس : مشهد، میدان بیت المقدس، خیابان شهید اندرزگو 17

هتل شارستان مشهد

هتل شارستان مشهد


هتل نور مشهد

هتل نور مشهد از هتل های 3 ستاره شهر مشهد می باشد که در فاصله ی 500 متری حرم امام رضا واقع شده است. هتل نور مشهد دارای دو رستوران و کافی شاپ است که در آن انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و انواع نوشیدنی های گرم و سرد سرو می شود. این هتل 4 طبقه دارای 87 اتاق می باشد. از دیگر امکانات هتل نور مشهد می توان به پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صندوق امانات، اینترنت، فکس و کپی، آسانسور، سیستم تهویه مطبوع و ... اشاره داشت.

آدرس : مشهد، میدان بیت المقدس، خیابان خسروی نو، هتل نور مشهد تور مشهد پاییز 96

هتل نور مشهد

هتل نور مشهد


هتل نیایش مشهد

هتل نیایش مشهد از هتل های 3 ستاره با سابقه و خوب در نزدیکی حرم امام رضا می باشد. فاصله هتل نیایش مشهد تا فرودگاه 20 دقیقه می شود. این هتل 5 طبقه دارای 25 اتاق با امکانات تلویزیون، تلفن، حمام، تهویه مطبوع، صندوق امانات و یخچال است. امکانات هتل نیایش برای زائران و مسافران تور مشهد مهر 96 شامل رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، پارکینگ، سالن کنفرانس، کافی نت، تاکسی سرویس و رم سرویس می باشد.

آدرس : مشهد، چهارراه شهدا، خیابان آزادی، بعد از باغ نادری، هتل نیایش مشهد

هتل نیایش مشهد

هتل نیایش مشهد

هتل نیایش مشهد


هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد از هتل های 4 ستاره خوب شهر مشهد می باشد که در سال 1389 افتتاح گردید. هتل در خیابان طبرسی قرار دارد که تا حرم 350 متر فاصله دارد. این هتل دارای 9 طبقه و 55 اتاق دو تخته، سه تخته و سوئیت رویال می باشد. امکانات هتل عماد عبارتند از : رستوران، استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، مجموعه آبی، کافی شاپ، پارکینگ، سالن پذیرایی،اینترنت وای فای، نمازخانه و ...

مسافران و گردشگران تور مشهد آبان 96 می توانند با اقامت در این هتل خوب از امکانات و خدمات آن استفاده نمایند و سفر خوبی را داشته باشند.

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد


هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد جزو هتل های سه ستاره مشهد می باشد. این هتل دارای 8 طبقه و 56 واحد است که آماده خدمت رسانی به زائران و مسافران تور مشهد آذر 96 می باشد. هتل سی برگ مشهد تا حرم و فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد. این هتل ترانسفر رفت و برگشت به حرم نیز دارد. امکانات این هتل برای مسافران عزیز شامل رستوران، کافی شاپ، صرافی، پارکینگ، اینترنت، لاندری، نمازخانه، تاکسی سرویس، سالن همایش و ... می باشد.

آدرس : مشهد، خیابان احمدآباد، بعد از هتل هما، ابتدای بلوار رضا، هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

 

هتل های خوب مشهد

هتل فردوسی مشهد

هتل فردوسی مشهد از هتل های 3 ستاره مشهد می باشد که در نزدیکی بازار جنت و خسروی واقع شده است. این هتل دارای 10 طبقه و 148 اتاق می باشد. فاصله هتل فردوسی تا حرم کم می باشد و همچنین تا فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد. این هتل 6 نوبت سرویس حرم دارد که برای مسافران و زائران تور مشهد نوروز 97 بسیار مناسب است. از امکانات هتل فردوسی مشهد می توان به رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، سالن همایش، پارکینگ، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، تاکسی سرویس، اینترنت وای فای و ... اشاره کرد.

آدرس : مشهد، خیابان مدرس، نبش مدرس 1، هتل فردوسی مشهد

هتل فردوسی مشهد

هتل فردوسی مشهد

هتل فردوسی مشهد


هتل رز مشهد

هتل رز مشهد از هتل های 3 ستاره می باشد که در نزدیکی حرم مطهر واقع شده است. هتل رز مشهد تا فرودگاه و راه آهن 15 دقیقه فاصله دارد. امکاناتی که هتل رز مشهد برای مسافران و گردشگران تور مشهد شهریور 96 فراهم کرده است شامل رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، لاندری، سرویس به حرم، پذیرش شبانه روزی، تهویه مطبوع، صندوق امانات، اینترنت، آسانسور و ... می باشند.

آدرس : مشهد، میدان بسیج مستضعفین، هتل رز مشهد

هتل رز مشهد

هتل رز مشهد 

 


هتل ثامن مشهد

هتل 3 ستاره ثامن مشهد در ایتدای جاده طرقبه که منطقه ای سرسبز و باصفا می باشد قرار گرفته است. این هتل دارای دو ساختمان قدیم و جدید است. در نزدیکی هتل ثامن مشهد شاندیز، پیست دوچرخه سواری، باشگاه سوارکاری، جنگل وکیل آباد و ... قرار گرفته است که مسافران و گردشگران تور مشهد پاییز 96 می توانند به تفریح و سرگرمی بپردازند.

امکانات هتل ثامن مشهد شامل رستوران، سونا، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ، پارکینگ، سالن کنفرانس، کافی شاپ، نمازخانه، زمین تنیس، کافی نت، خشکشویی، پذیرش شبانه روزی و ... می باشند.

آدرس : مشهد، انتهای بلوار وکیل آباد، ابتدای جاده طرقبه، هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد


هتل سایه مشهد

هتل سایه مشهد از هتل های 3 ستاره می باشد که در خیابان امام رضا و نزدیکی حرم مطهر واقع شده است. این هتل دارای 9 طبقه و 80 باب اتاق مجهز به کلیه امکانات می باشد. امکانات هتل سایه مشهد شامل رستوران، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ، آسانسور، تاکسی سرویس، کافی شاپ، صندوق امانات، اینترنت، روم سرویس و ... می شود. با توجه به موقعیت مکانی هتل سایه مشهد زائران و مسافران تور مشهد مهر 96 می توانند به راحتی به حرم امام رضا، مراکز خرید، بازار رضا و دیگر مراکز مهم شهری دسترسی داشته باشند.

هتل سایه مشهد

هتل سایه مشهد


هتل پردیس مشهد

هتل پردیس مشهد از هتل های سه ستاره مشهد است که در سال 1374 افتتاح گردید و در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل دارای 9 طبقه و 153 اتاق دوتخته، سه تخته و چهار تخته می باشد. فاصله هتل پردیس مشهد تا حرم امام رضا 10 دقیقه و تا فرودگاه 15 دقیقه می شود. هتل پردیس مشهد به مراکز خرید، مجتمع تجاری و اداری مرکز شهر، بازار طلای مدرس و پاساژ خوشبختی خسروی نزدیک می باشد. از امکانات هتل پردیس مشهد برای زائران و مسافران تور مشهد آبان 96 می توان به رستوران، کافی شاپ، چایخانه، پارکینگ، لاندری، لابی، سیستم صوتی و تصویری، اینترنت پر سرعت، تاکسی سرویس، صندوق امانات و ... اشاره داشت.

آدرس : مشهد، خیابان امام خمینی، نبش امام خمینی 21، هتل پردیس مشهد

هتل پردیس مشهد

هتل پردیس مشهد

هتل پردیس مشهد

 

معرفی هتل های مشهد

هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس در سال 1395 در 12 طبقه مثبت و 4 طبقه منفی ساخته شده است. این هتل دارای 112 اتاق می باشد که از امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سشوار، مبله و .... برخوردار است. به دلیل نزدیکی این هتل به حرم مطهر امام رضا مورد توجه مسافران تور مشهد شهریور 96 قرار گرفته است. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران، صندوق امانات، تاکسی شبانه روزی، اینترنت در لابی و اتاق ها، اتاق های مخصوص معلولین عزیز، سالن تشریفات و.... اشاره کرد. در این هتل لحظات عالی و به یاد ماندنی را کنار عزیزانتان سپری کنید.

هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس مشهد


هتل شرکت نفت مشهد

هتل شرکت نفت مشهد از هتل های سه ستاره شهر مشهد است. این هتل 9 طبقه دارای 167 اتاق است. نزدیکی هتل به مناطق ییلاقی از جمله طرقبه، شاندیز و وکیل آباد باعث شده که مسافران زیادی جذب این هتل شوند. فاصله هتل تا حرم و فرودگاه 45 دقیقه می شود. از امکاناتی که هتل شرکت نفت مشهد به زائران و مسافران تور مشهد پاییز 96 ارائه می دهد می توان به استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، رستوران، مجموعه آبی، پارکینگ، کتابخانه، نمازخانه، خشکشویی، کافی نت، تاکسی سرویس، سالن کنفرانس و ... اشاره کرد.

آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، بلوار هفت تیر، هتل شرکت نفت مشهد

هتل شرکت نفت مشهد

هتل شرکت نفت مشهد

 


هتل سحاب مشهد

هتل 3 ستاره سحاب مشهد به صورت هتل باغ می باشد که در منطقه خوش و آب و هوای طرقبه واقع شده است. مسافرانتور مشهد مهر 96 که می خواهند در هتلی اقامت کنند که به دور از ترافیک و شلوغی و آب و هوای خوبی داشته باشند هتل سحاب مشهد می تواند گزینه خوبی برایشان باشد. این هتل دارای 54 سوئیت 1 خوابه و 2 خوبه می باشد. فاصله هتل سحاب مشهد تا حرم 30 دقیقه می شود. از امکانات هتل سحاب مشهد می توان به رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، فروشگاه، پارکینگ، سالن کنفرانس، پارک بازی کودکان، تالار مراسم عروسی، کمپ های بهاری و تابستانی،تاکسی سرویس و ... اشاره کرد.

هتل سحاب مشهد

هتل سحاب مشهد

هتل سحاب مشهد


هتل هفت آسمان مشهد

هتل هفت آسمان مشهد از هتل های 3 ستاره تازه تاسیس می باشد. این هتل 8 طبقه دارای 40 اتاق می باشد. هتل هفت آسمان مشهد دارای رستوران با بهترین غذاهای ایرانی و کافی شاپ است که آماده پذیرایی از مسافران و زائران تور مشهد آبان 96 می باشد. این هتل به حرم امام رضا نیز نزدیک می باشد که مسافران می توانند به راحتی به زیارت بروند. از دیگر امکانات رفاهی هتل هفت آسمان مشهد می توان به پذیرش 24 ساعته، پارکینگ، صندوق امانات، اتاق چمدان، ترانسفر فرودگاهی، سرویس به حرم، اینترنت وای فای، سالن کنفرانس، خشکشویی، آسانسور و ... اشاره کرد.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا، چهارراه دانش، دانش غربی2/1، هتل هفت آسمان مشهد

هتل هفت آسمان مشهد

هتل هفت آسمان مشهد

هتل هفت آسمان مشهد


هتل صبا مشهد

هتل 3 ستاره صبا مشهد از هتل های باسابقه مشهد می باشد. این هتل دارای 12 طبقه و 89 اتاق است. فاصله هتل صبا مشهد تا حرم 20 دقیقه و تا فرودگاه 30 دقیقه می شود. امکاناتی که هتل صبا مشهد برای مسافران و گردشگران تور مشهد آذر 96 ارائه می دهد شامل رستوران، کافی شاپ، سالن همایش، پذیرش شبانه روزی، خشکشویی، نمازخانه، اینترنت، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، صندوق امانات، جکوزی، فروشگاه و ... می باشند.

آدرس : مشهد، بلوار قرنی، نرسیده به میدان فردوسی، هتل صبا مشهد

هتل صبا مشهد

هتل صبا مشهد

هتل صبا مشهد