اتریش

اتریش

اتریش

اتریش

هتل سورملی استانبول


هتل سورملی استانبول

هتل سورملی هتلی لوکس در استانبول است که در منطقه ای ممتاز از لحاظ جغرافیایی قرار دارد و در مجاورت پل بسفر و مرکز خرید معروف مترو سیتی واقع شده است.  هتل سورملی ساختمان و بنایی مدرن داشته و از دکوراسیون و معماری روز بهره برده، نیروهایی که با این هتل همکاری دارند برخوردی شایسته با میهمانان تور استانبول داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند. علاوه بر این برخورداری از امکاناتی منحصر به فرد و با کیفیت نیز از دیگر ویژگی های هتل سورملی می باشد. اما در مورد این هتل 5 ستاره که به شاهراه های ارتباطی شهر نیز دسترسی دارد، این است که از فضای سبز و سرویس گشت درون شهری و برون شهری، و بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی برای آرامش حال مسافران تور استانبول برخوردار است. فضای داخلی و خارجی هتل همیشه پاکیزه و مرتب بوده و به طور کلی باید گفت که تمام انتظارات میهمانان تور استانبول با اقامت در هتل سورملی تامین می گردد. با انتخاب تور استانبول امکان اقامت در این هتل لوکس برای شما گردشگرانتور استانبول فراهم می شود.

هتل سورملی شامل 205 اتاق استاندارد، خانوادگی و سوئیت لوکس و منحصر به فرد است. مساحت و چیدمان متفاوت این اتاق های لوکس متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان تور استانبول بوده و آرامش ایشان را تامین می کند. در طراحی و دکوراسیون آن ها از رنگ هایی زیبا و دلنشین تر استفاده شده تا فضای اتاق ها دلبازتر به نظر برسد. علاوه بر این، هر اتاق دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب  است. برخی اتاق ها نیز دارای اتاق نشیمن می باشند. بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده، به گردشگران تور استانبول ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان تور استانبول رسیدگی می شود. امکان سرو غذا در اتاق، روم سرویس 24 ساعته، سیستم برودتی و حرارتی مناسب، تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، ماهواره با کانال های پخش موسیقی، یخچال، مینی بار، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار، صندوق امانات، کلید الکترونیکی، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان و اتاق های پاک و بدون دخانیات برای افراد غیر سیگاری و اتاق هایی با امکانات ویژه برای معلولان، قسمتی از تدابیر خاص مدیریت هتل 5 ستاره سورملی برای اقامتی بی عیب و نقص است.

هتل سورملی برای اوقات فراغت و تعطیلاتی رویایی گردشگران تور استانبول برنامه ریزی شده است. به همین دلیل در تدارک آن به نیاز های کلیه میهمانان تور استانبول با هر سن و موقعیتی توجه شده و امکاناتی متنوع و منحصر به فرد را برای اقامتی به یاد ماندنی فراهم کرده است.  از جمله امکانات ورزشی و مفرح و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل سورملی استانبول می توان به :ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی پیشرفته، زمین تنیس، سونا و جکوزی، میز بیلیارد، گیم نت، سرویس نگه داری از کودک،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان، خدمات خانه داری، روزنامه، آسانسور، فضای سبز، گشت درون شهری و برون شهری، خدمات کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، صرافی، لاندری، فروشگاه، ترانسفر رایگان فرودگاهی، صبحانه بوفه، چندین رستوران با فضایی با شکوه، کافی شاپ، چایخانه سنتی و چایخانه در بام، پارک کودکان، تاکسی سرویس و . . . اشاره نمود. در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل و در شرایطی استاندارد به گردشگران تور استانبول ارائه شده تا رضایت آنها را به دست آورده و اقامتی سرشار از لحظه های مفرح و شاد را برای ابشان بر جای بگذارد.

هتل سورملی استانبول

 هتل سورملی استانبول

اتاق هتل سورملی استانبول

اتاق هتل سورملی استانبول

رستوران هتل سورملی استانبول

رستوران هتل سورملی استانبول

کافی شاپ هتل سورملی استانبول

کافی شاپ هتل سورملی استانبول

بار هتل سورملی استانبول

بار هتل سورملی استانبول

لابی هتل سورملی استانبول

لابی هتل سورملی استانبول

سالن همایش هتل سورملی استانبول

سالن همایش هتل سورملی استانبول

سالن کنفرانس هتل سورملی استانبول

سالن کنفرانس هتل سورملی استانبول

نمایشگاه نقاشی هتل سورملی استانبول

نمایشگاه نقاشی هتل سورملی استانبول

استخر هتل سورملی استانبول

استخر هتل سورملی استانبول

سونا هتل سورملی استانبول

سونا هتل سورملی استانبول

حمام ترکی هتل سورملی استانبول

حمام ترکی هتل سورملی استانبول

اتاق ماساژ هتل سورملی استانبول

اتاق ماساژ هتل سورملی استانبول

سرویس بهداشتی هتل سورملی استانبول

سرویس بهداشتی هتل سورملی استانبول

هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه


هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره استانبول که در منطقه بشیکتاش، در ساحل اروپایی تنگه بسفر در نزدیکی کاخ دلمه باغچه قرار دارد هتل شانگری لا بسفر استانبول می باشد که در ماه می 2013 برای پذیرایی از مسافران تور استانبول افتتاح شد. هتل شانگری لا بسفر از موقعیتی مناسب برخوردار بوده و در نزدیکی این هتل مراکز خرید استانبول و پاساژهای بسیاری وجود دارد و با 5 دقیقه رانندگی می توان به همه این مراکز خرید دسترسی پیدا کرد. همچنین هتل شانگری لا بسفر استانبول در 2 کیلومتری میدان تکسیم و 27 کیلومتری فرودگاه آتاترک است امکان رفت و آمد را برای مسافران تور استانبول آسان کرده است.

هتل شانگری لا بسفر استانبول دارای 186 اتاق است و از هتل هایی است که بزرگ ترین اتاق ها را ارائه می دهد و بیش از نیمی از اتاق ها دارای چشم انداز زیبایی از تنگه بسفر هستند و دارای امکانات تهویه مطبوع, گاو صندوق, تلویزیون کابلی, ماهواره‌ای, روم سرویس ۲۴ ساعته, وای فای رایگان, حمام مرمر, دمپایی, سشوار, حوله, تلفن, مینی بار, کتری برقی, قهوه ساز و … می باشند. مسافران تور استانبول می توانند در این هتل با بهره گیری از امکانات و استراحت در اتاق های لوکس لحظات خوشی را سپری کنند. در کنار اتاق های استاندارد اتاق های ویژه نظیر سوئیت مخصوص عروس و تسهیلات ویژه معلولین نیز وجود دارد. با انتخاب تور استانبول برای سفر به این شهر تاریخی امکان اقامت در این هتل لوکس 5 ستاره برای شما مسافران عزیز تور استانبول فراهم می شود. بی شک یکی از بهترین سفر های خود را با تور استانبول تجربه خواهید کرد.

امکانات هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه:

باشگاه, استخر, سونا, جکوزی, حمام ترکی, سرویس نگهداری کودکان, فروشگاه, شاتل, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, خدمات بیدار باش, ترانسفر فرودگاهی, خشکشویی, اتوشویی, رستوران, کافی شاپ, بار, روزنامه, اتاق مخصوص افراد سیگاری, امکانات برای افراد معلول, خدمات گردشگری تور استانبول, اتاق جلسه, سالن همایش, سالن میتینگ, اینترنت رایگان و... .

هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

 هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

سوئیت هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

سوئیت هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

اتاق هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

اتاق هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

رستوران هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

رستوران هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

کافی شاپ هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

کافی شاپ هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

لابی هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

لابی هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

استخر هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

استخر هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

مرکز تناسب اندام هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

مرکز تناسب اندام هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

حمام ترکی هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

حمام ترکی هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

اتاق ماساژ هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

اتاق ماساژ هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

سرویس بهداشتی هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

سرویس بهداشتی هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

هتل لگاسی اتومان استانبول


هتل لگاسی اتومان استانبول

هتل 5 ستاره لگاسی اتومان در منطقه امینونو مرکزی واقع شده و ساختمان آن به سبک بیزانتین طراحی شده است. این هتل 157 اتاق دارد که اتاق های آن دارای امکانات ماهواره، سیستم تهویه، تلویزیون و ... برای راحتی و آرامش مسافران تور استانبول هستند. اتاق ها با وجود اینکه نوسازی شده اند اما ظاهر تاریخی و کلاسیک خود را همچنان حفظ کنند. در رستوران این هتل انواع غذاهای ترکی سرو می شود و مسافران تور استانبول می توانند هنگام میل غذا از تماشای تنگه بسفر از تراس این رستوران لذت ببرند. موقعیت مرکزی این هتل امکان دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری این شهر مثل برج گالاتا و بازار مصری را فراهم میکند. با انتخاب تور استانبول برای سفر به این شهر تاریخی امکان اقامت در این هتل 5 ستاره لوکس و در عین حال تاریخی برای شما مسافران تور استانبول فراهم می شود, بی شک شما مسافران تور استانبول یکی از عالی ترین سفر های خود را با تور استانبول تجربه خواهید کرد.

آدرس: Hobyar Mahallesi Hamidiye Caddesi No:16 Sirkeci, Fatih, 34112 Istanbul, Turkey

امکانات هنل لگاسی اتومان استانبول:

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام، کتابخانه، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری تور استانبول، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، سوئیت عروسی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان, استخر, آبگرم, روزنامه, رستوران, کافی شاپ و ... .

هتل لگاسی اتومان استانبول

هتل لگاسی اتومان استانبول

سوئیت هتل لگاسی اتومان استانبول

سوئیت هتل لگاسی اتومان استانبول

اتاق هتل لگاسی اتومان استانبول

اتاق هتل لگاسی اتومان استانبول

رستوران هتل لگاسی اتومان استانبول

رستوران هتل لگاسی اتومان استانبول

کافی شاپ هتل لگاسی اتومان استانبول

کافی شاپ هتل لگاسی اتومان استانبول

سالن همایش هتل لگاسی اتومان استانبول

سالن همایش هتل لگاسی اتومان استانبول

سالن کنفرانس هتل لگاسی اتومان استانبول

سالن کنفرانس هتل لگاسی اتومان استانبول

لابی هتل لگاسی اتومان استانبول

لابی هتل لگاسی اتومان استانبول

استخر هتل لگاسی اتومان استانبول

استخر هتل لگاسی اتومان استانبول

مرکز تناسب اندام هتل لگاسی اتومان استانبول

مرکز تناسب اندام هتل لگاسی اتومان استانبول

مرکز سلامت هتل لگاسی اتومان استانبول

مرکز سلامت هتل لگاسی اتومان استانبول

سالن ماساژ هتل لگاسی اتومان استانبول

سالن ماساژ هتل لگاسی اتومان استانبول

حمام آفتاب هتل لگاسی اتومان استانبول

حمام آفتاب هتل لگاسی اتومان استانبول

حمام سنتی هتل لگاسی اتومان استانبول

حمام سنتی هتل لگاسی اتومان استانبول

هتل سورا دیزاین استانبول


هتل سورا دیزاین استانبول

هتل 5 ستاره سورا دیزاین در منطقه سلطان احمد استانبول واقع شده و 60 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات وای فای رایگان، تلویزیون، مینی بار، سیستم تهویه و ... می باشند. فاصله هتل تا ایستگاه تراموای سلطان احمد 2 دقیقه پیاده روی است که مسافران تور استانبول به راحتی می توانند به مناطق تاریخی استانبول دسترسی پیدا کنند. فاصله هتل تا مسجد آبی و ایاصوفیه 100 متر و تا کاخ تاپکاپی 150 متر است. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 16 کیلومتر است. در رستوران این هتل صبحانه بوفه سرو می شود. با انتخاب تور استانبول برای سفر به این شهر تاریخی و بسیار دیدنی امکان اقامت در این هتل 5 ستاره لوکس برای شما مسافران تور استانبول فراهم خواهد شد. با تور استانبول همراه شوید تا یکی از بهترین سفر های خود را با تور استانبول تجربه کنید و سفر پر خاطره ای را برای خود و عزیزانتان بسازید.

امکانات هتل سورا دیزاین استانبول:

باغ، تراس، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه دوچرخه، کتابخانه، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری تور استانبول، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، استخر، کافی شاپ، شاتل, ترانسفر فرودگاهی, روم سرویس 24 ساعته, تهویه هوای عالی.

هتل سورا دیزاین استانبول

هتل سورا دیزاین استانبول

اتاق هتل سورا دیزاین استانبول

رستوران هتل سورا دیزاین استانبول

هتل ددمان بوستانچی استانبول


هتل ددمان بوستانچی استانبول

هتل ددمان در محله بوستانچی در قسمت آسیایی استانبول آماده پذیرایی از مهمانان تور استانبول می باشد. این هتل در سال 2015 برنده نشان ستاره سبز شده است. هتل دارای 252 اتاق و سوئیت مجلل برای راحتی مسافران تور استانبول است. خیابان بغداد که از خیابان های معروف استانبول است در 4 کیلومتری هتل ددمان قرار دارد که مهمانان تور استانبول که در این هتل اقامت دارند می توانند وقت خود را در این خیابان به خرید کردن صرف کنند. همچنین هتل در فاصله 37 کیلومتری از فرودگاه بین المللی آتاتورک و 30 کیلومتری فرودگاه صبیحا قرار دارد. با انتخاب تور استانبول برای سفر امکان اقامت در این هتل لوکس 5 ستاره برای شما گردشگران تور استانبول فراهم می شود.

امکانات هتل ددمان بوستانچی استانبول:

استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, اسپا, ماساژ, مرکز سلامت, مرکز تناسب اندام, رستوران, کافی شاپ, کافی نت, اتاق کپی, اتاق فکس, اتاق جلسات, اتاق همایش, پارکینگ, اینترنت رایگان, مینی بار, شاتل, ترانسفر, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, خدمات واکس, اتاق چمدان, اتاق نگهداری از کودکان, خدمات 24 ساعته, خدمات بیدار باش, روم سرویس 24 ساعته, آسانسور, مرکز بیزینس, روزنامه, سالن زیبایی, خدمات گردشگری تور استانبول و ... .

هتل ددمان بوستانچی استانبول

اتاق هتل ددمان بوستانچی استانبول

رستوران هتل ددمان بوستانچی استانبول

کافی شاپ هتل ددمان بوستانچی استانبول